Reklamacje i zwroty

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, dlatego oferujemy Państwu przejrzyste zasady reklamacji i łatwy zwrot zakupionych w Strefie marek Allegro towarów.

Reklamacje

Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub popsuje się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymasz wraz z towarem.

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona, pamiętaj, że do zwracanego produktu należy dołączyć fakturę/paragon wraz z gwarancją oraz wypełniony formularz zwrotu.

Zwrot produktu

W Strefie marek Allegro kupujesz bez ryzyka. Jeśli zakupiony towar z jakiegokolwiek powodu nie spełni Twoich oczekiwań – możesz go zwrócić w ciągu 10 dni bez podawania przyczyny. Pamiętaj jedynie, aby:

Bezpieczna dostawa

Bezpieczna dostawa towaru to nasz obowiązek, dlatego jeżeli towar, który otrzymasz, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub uszkodzony przez przewoźnika, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać: markę i model produktu, datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.

Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, możesz w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość. Jeżeli po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony lub niekompletny, należy również spisać protokół szkody.

Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu wraz z dowodem zakupu. Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Pamiętaj, że możemy wysłać nowy towar dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.